Charla en El Castell
¡Y noventa y cinco! Esta mañana he visitado a la promoción de 3º del instituto El Castell de Esparraguera para charlar sobre La tempesta. Ha sido una charla multitudinaria en la que el alumnado se ha animado con la visita y cada vez se ha mostrado más participativo. Me ha sorprendido la propuesta que me ha hecho un estudiante en caso de escribir la segunda parte de la novela: explicar cómo la madre de Nahara se convierte en la maltratadora. ¡Guau! Me parece una propuesta, como mínimo, interesante. Al finalizar la visita, me he llevado una planta de regalo. ¡Muchísimas gracias por vuestra acogida! Y gracias, Jose, por la gestión de todo y el ratito del café. ¡Un abrazo!
Hola, sóc el David, he fet d’ajudant avui amb la presentació. A mí m’agrada molt escriure, porto des de que era petit escrivint i ja he escrit molts poemes, una obra de teatre i estic fent un llibre. Em podries donar alguna recomanació per dedicar-me en uns anys a l’ escriptura i guanyar-me la vida amb això? Gràcies! Moltes felicitats per la xerrada també, m’ha agradat molt!
Hola David!
Gràcies per haver-me fet d’ajudant i per haver-me deixat el comentari. En primer lloc, continua escrivint. No ho deixis mai! I, pel que fa a la teva pregunta, no em veig amb cor de donar consells, perquè encara els demano jo als escriptors de més renom, però et recomano que llegeixis molt. Al capdavall, la lectura és la millor escola per a l’escriptura. Una abraçada!