Xerrada a la Ribera Baixa

I cent trenta-una! Avui he matinat de valent per presentar-me a les vuit del matí a l’institut Ribera Baixa d’El Prat de Llobregat per xerrar sobre Nadar o morir. Els alumnes de 2n m’han escoltat en silenci, ben atents, encara que els ha fet vergonya participar i les intervencions han estat repartides entre uns poquets. Durant les signatures, he tingut l’oportunitat de conèixer molts esportistes i dibuixants. A més, m’ha agradat saber que un grup d’alumnes estan rodant el booktrailer. Molta sort! Gràcies, Marta, per seguir apostant per la meva novel·la. Una abraçada!

Hola, Arturo
Soy Alejandra, la que participaba mucho.
Me encantó tu libro y la charla.
¡Un saludo!
Me ha gustado mucho la charla de hoy , me intentaré comprar tu nuevo libro gracias Arturo
XAVI
¡Hola Xavier!
Muchas gracias por escribirme y por tu apuesta por mi nuevo libro. Si te lo lees, ¡ya me darás tu opinión!
¡Un abrazo grande!