Xerrada al Forat del Vent (vol.2)

I cent quinze! Aquest matí m’he trobat amb els nois i noies de 4t de l’institut Forat del Vent de Cerdanyola del Vallès per xerrar sobre El torneig dels núvols. Aquest centre fa una aposta indiscutible per mi, ja que és el segon cop que vinc aquest curs, ja que fa uns mesos vaig passar-m’hi per parlar sobre Ombres a la foscor amb la promoció de 2n. De fet, l’alumnat de 4t també s’havia llegit aquesta novel·la de misteri feia dos cursos. Gràcies pel vostre interès i atenció! D’altra banda, ha estat un gust retrobar-me amb antics companys de professió. com ara la Cristina, l’Enric, la Raquel, l’Olga, la Gemma, el Joan Carles, l’Adri, la Mavi, la Lídia… Gràcies per la vostra acollida! I gràcies, Viviana, per acompanyar-me en representació de l’editorial. Fins a la propera!

Hola, Arturo, jo soc l’Àlex de l’institut Forat del Vent, avui dia 14/5/2026 has vingut a fer una xerrada amb nosaltres sobre el torneig dels núvols. Però encara em queden preguntes per a tu:
1: Com creus que evolucionarà l’ofici de l’escriptura d’aquí a 10 anys? Creus que la IA tindrà a veure amb l’evolució de l’ofici?
2 Et va agradar treballar al Forat del Vent?
3: Actualment estàs escrivint alguna obra?
4: Treballes en altra feina a part de ser escriptor?
5: Volies que l’obra enviés algun missatge al lector? Quin?
Moltes Gràcies, per tota la teva atenció i dedicació; que dones als estudiants i lectors.
Si volgués tornar a escriure et torno a escriure per la secció de comentaris, oi?